Bestellen
Wil
je artikelen bij ons bestellen stuur dan een email naar info@allesvoorjepaard.nl.
Geef hierbij aan wat je te bestellen artikel is met daarbij vermeld de
gewenste maat en kleur. Geef hierbij ook aan je naam, adres en
telefoonnummer. Je kunt de bestelling ook doorgeven via ons informatieformulier
of 06 15 435834. Je krijgt een bericht als je spullen verstuurd zijn, of als je ze op kunt komen halen in onze shop in Liessel, aan de Kennelweg 3. Helaas zijn wij voortaan genoodzaakt om voor af te halen artikelen een aanbetaling van 10,- te vragen. Onze openingstijden zijn: zaterdag 10.00 - 16.00u (ook op afspraak !!) Het kan natuurlijk ook worden opgestuurd. Je wordt dan verzocht het verschuldigde bedrag over te maken op: Rabobank 1780.04.820 t.n.v. HippoCare te Liessel (IBAN NL88 RABO 0178 0048 20 en BIC (Swift) RABONL2U) Wij brengen geen administratie- of behandelingskosten in rekening, uitsluitend de verzendtarieven worden in rekening gebracht, binnen Nederland is dat: t/m 10 kg € 6,95 en 10 - 30 kg € 9,95 Bij bestellingen t/m 10 kg binnen Nederland worden > € 100,- geen verzendkosten in rekening gebracht. Dit geldt niet in combinatie met aanbiedingen of kortingen. Verzenden van kleine artikelen kan t/m 2 kg op verzoek in enveloppe gebeuren, kosten € 3,-. Echter dan is het pakketje niet te traceren. Verzenden in enveloppe gebeurt dan ook geheel op eigen risico. Bestellingen naar buitenland: Tarieven t/m 2 kg: Benelux € 9,90 2 - 30 kg Benelux: € 14,95 De betaling graag onder vermelding van je emailadres. Als de betaling bij ons binnen is en het artikel is bij ons op voorraad dan wordt het binnen enkele dagen bij u thuis bezorgd, mits de pakketdiensten zich aan de afspraak houden. Indien op verzoek van de klant een deel van de bestelling eerder verzonden moet worden, dan worden voor het volgende gedeelte extra verzendkosten in rekening gebracht. Bestellingen die in behandeling zijn genomen en waarvan de (aan)betalingen al bij ons zijn binnengekomen, kunnen niet meer worden geannuleerd. Met uitzondering op spullen die niet binnen 8 weken na (aan)betaling geleverd kunnen worden !! Prijswijzigingen en typefouten in onze website voorbehouden !!
|
Ruilen Voordat u een bestelling terug stuurt dient u ons op de hoogte te stellen via de mail, fax of telefoon. Op die manier kunnen wij zo snel mogelijk een vervangend artikel voor u regelen. De verzendkosten die gemaakt worden om een nieuw artikel naar u te sturen zijn voor uw rekening. Let op: Artikelen die
speciaal voor u zijn besteld, gefabriceerd of op maat zijn gemaakt kunt u
helaas niet ruilen. Om goedkoop te kunnen
blijven werken kunnen wij u helaas geen geld teruggeven. |
Retouradres
HippoCare |